מוצרי קידום מכירות

פרסום | פרסם כאן
 
 
שם:
טלפון:
אימייל:
הערות:

 

kadam0 kadam01 kadam02 kadam03 kadam04 kadam05 kadam06 kadam07


 
 
מוצרי קידום מכירות
 
 
מוצרי קידום מכירות - אינפורמציה וכתבות נוספות
 
מוצרי קידום מכירות
מוצרי קידום מכירות מתקדמים- כרטיס הכניסה לעולם השיווק של המאה ה21 רבות סופר ונאמר על אותם מוצרי קידום מכירות מתקדמים ואין צורך לשאול מדוע. מוצרי קידום מכירות מתקדמים היו מאז ומעולם הדרך להשיג את אותו כרטיס כניסה מיוחל לשער של המאה ה21 מבחינת שיווק ויעילות השיווק. בשל כך ובהתאם לזאת כתבה זו תעסוק בנושא זה של מוצרי קידום מכירות מתקדמים. ראוי להמשיך ולציין שאותם מוצרי קידום מכירות מתקדמים אינה מוצרים רגילים לקידום מכירות. מדוע המתקדמים אם כן? ובחן מוצרים אלה שונים מהמוצרים הרגילים משום שהם מעניקים ערך יוקרתי יותר ללקוח. למשל מוצר קידום מכירות רגיל יכול להיות עט פלסטיק, מוצר לקידום מכירות מתקדם יכול להיות מצד שני עט נובע בעל צבע כסף שנראה יוקרתי ומעניק תדמית טובה יותר לחברה המבצעת את קידום המכירות. האם אוכל לדעת יותר על נושא מרתק זה של מ...להמשך הכתבה לחץ כאן

מוצרי קידום מכירות

הדפסת לוגו החברה שלך על מוצרים שנהוג להשתמש בהם לעתים תכופות כמו ספלים וכוסות, חולצות, מחזיקי מפתחות וכד' – הם דרך מצוינת לבצע קידום מכירות ומיתוג עסקי. דמיינו לעצמכם, לדוגמה, ארגון בו המנכ"ל מחפש אחר מוצר או שירות נדיר שאף עובד כמעט אינו מכיר. כאשר הוא שולח צוות רכש מטעמו אשר זוכה במתנות ממותגות – זה בהחלט יכול לשמש קטליזטור לאותו מנהל לבחור בשירות של נותן-המתנות. בשירותים ידועים יותרה – קצרה היריעה לדבר בנושא מתנות ממותגות: אם העסק שלכם לא נותן אותן –הוא לא קיים. לכן, קידום מכירות צריך להיעשות קודם כל באמצעות הזמנת מתנות ממותגות וחלוקתן על פי שיקולים עסקיים.

דוגמאות למתנות ממותגות

חולצות עם לוגו החברה, מחזיקי מפתחות עם  לוגו העסק, מוצרי ממו עם הדפס של לוגו החברה, כלי מטבח עם לוגו התאגיד, מתלים לקירות עם סמליל החבאה, ועוד. עם מתנות מסוג זה – תוכלו לפנות הן ללקוחות קיימים והן למועמדים פוטנציאליים ולהעניק להם אותן על מנת לסייע לקדם את מכירותיכם. בפרקים הבאים במאמר נספק עצות כיצד לעשות זאת בדרך היעילה ביותר.

מתנות ללקוחות קיימים

הלקוח הקיים חייב להרגיש שמשקיעים בו ושמוקירים לו תודה על היותו לקוח. עסקים רבים בישראל לוקחים דוגמה לא טובה מתאגידי-יחיד ומונופולים, שלהם אין כל אינטרס לנהוג כך: בשל המדיניות – האזרח הוא למעשה לקוח שבוי שלהם. במסגרת ההתנהלות של העסקים הקטנים אסור שישודר כל מסר לפיו העסק עושה טובה ללקוח, למעט מקרים נדירים ביותר בהם נהג האחרון בחוסר תום לב ודרש מוצרים/שירותים שאינם מגיעים לו. בעת שגרה, חשוב להשקיע בלקוח כל העת. ההמלצות שלנו:

·     אספקת טיפ שבועי/חודשי/שנתי בנושא המוצרים והשירותים שלכם בצירוף הקדשה.

·     משלוח קולקטיבי לכל הלקוחות בחודשים דצמבר-ינואר- לוח שנה יוקרתי עם לוגו העסק.

·    צעד לשימור לקוחות: כשאתם חשים שיש לכם לקוחות עוזבים – שלחו מתנה יקרה יותר והציעו תעריפים נמוכים לתקופה מוגבלת לכבוד השנה החדשה.

מתנות למועמדים להימנות עם חוג לקוחותיכם

מדובר בפרטים שהביעו עניין במוצרים שלכם, מילאו פרטים בדפי הנחיתה שלכם אך עדיין לא הזמינו שירות או מוצר כלשהו. למועמדים כאלו כדאי לספק טיפים קטנים בנושא המקצוע שלכם אחת לתקופה ארוכה, בצירוף שי קטן וצנוע. בכך, תוכלו להגדיל את סיכוייהם להפוך ללקוחות פעילים.