מוצרי קידום מכירות
הדפסת לוגו החברה שלך על מוצרים שנהוג להשתמש בהם לעתים תכופות כמו ספלים וכוסות, חולצות, מחזיקי מפתחות וכד' – הם דרך מצוינת לבצע קידום מכירות ומיתוג עסקי. דמיינו לעצמכם, לדוגמה, ארגון בו המנכ"ל מחפש אחר מוצר או שירות נדיר שאף עובד כמעט אינו מכיר. כאשר הוא שולח צוות רכש מטעמו אשר זוכה במתנות ממותגות – זה בהחלט יכול לשמש קטליזטור לאותו מנהל לבחור בשירות של נותן-המתנות. בשירותים ידועים יותרה – קצרה היריעה לדבר בנושא מתנות ממותגות: אם העסק שלכם לא נותן אותן –הוא לא קיים. לכן, קידום מכירות צריך להיעשות קודם כל באמצעות הזמנת מתנות ממותגות וחלוקתן על פי שיקולים עסקיים.
דוגמאות למתנות ממותגות
חולצות עם לוגו החברה, מחזיקי מפתחות עם לוגו העסק, מוצרי ממו עם הדפס של לוגו החברה, כלי מטבח עם לוגו התאגיד, מתלים לקירות עם סמליל החבאה, ועוד. עם מתנות מסוג זה – תוכלו לפנות הן ללקוחות קיימים והן למועמדים פוטנציאליים ולהעניק להם אותן על מנת לסייע לקדם את מכירותיכם. בפרקים הבאים במאמר נספק עצות כיצד לעשות זאת בדרך היעילה ביותר.
מתנות ללקוחות קיימים
הלקוח הקיים חייב להרגיש שמשקיעים בו ושמוקירים לו תודה על היותו לקוח. עסקים רבים בישראל לוקחים דוגמה לא טובה מתאגידי-יחיד ומונופולים, שלהם אין כל אינטרס לנהוג כך: בשל המדיניות – האזרח הוא למעשה לקוח שבוי שלהם. במסגרת ההתנהלות של העסקים הקטנים אסור שישודר כל מסר לפיו העסק עושה טובה ללקוח, למעט מקרים נדירים ביותר בהם נהג האחרון בחוסר תום לב ודרש מוצרים/שירותים שאינם מגיעים לו. בעת שגרה, חשוב להשקיע בלקוח כל העת. ההמלצות שלנו:
· אספקת טיפ שבועי/חודשי/שנתי בנושא המוצרים והשירותים שלכם בצירוף הקדשה.
· משלוח קולקטיבי לכל הלקוחות בחודשים דצמבר-ינואר- לוח שנה יוקרתי עם לוגו העסק.
· צעד לשימור לקוחות: כשאתם חשים שיש לכם לקוחות עוזבים – שלחו מתנה יקרה יותר והציעו תעריפים נמוכים לתקופה מוגבלת לכבוד השנה החדשה.
מתנות למועמדים להימנות עם חוג לקוחותיכם
מדובר בפרטים שהביעו עניין במוצרים שלכם, מילאו פרטים בדפי הנחיתה שלכם אך עדיין לא הזמינו שירות או מוצר כלשהו. למועמדים כאלו כדאי לספק טיפים קטנים בנושא המקצוע שלכם אחת לתקופה ארוכה, בצירוף שי קטן וצנוע. בכך, תוכלו להגדיל את סיכוייהם להפוך ללקוחות פעילים.