|
|
|
|
|
|
|
|
|
מיתוג מחדש - אינפורמציה וכתבות נוספות
|
|
מיתוג מחדש
מיתוג מחדש
עולם העסקים של היום הוא עולם דינמי, המורכב משחקנים רבים בעלי תפקידי מפתח. מותג מסוים יכול להיות בשיאו יום אחד וביום אחר במקום הרבה פחות טוב. על מנת לשמר כוחו של מותג ואת הרלוונטיות שלו יש לבצע לעיתים מיתוג מחדש.
מיתוג מחדש הוא צעד הננקט כאשר יש לרענן מותג קיים או להוציא אותו ממשבר כלשהו. מיתוג מחדש הוא צעד חשוב כאשר יש להתמודד עם שוק תחרותי, בו מוצרים דומים פונים לקהל זהה. המטרה העיקרית היא למשוך תשומת לב למוצר באמצעות מיתוג מחדש ולהביא לעלייה במכירות.
מיתוג מחדש הוא מכלול של פעולות שיווק ופרסום אשר נרתמות לשיפור פניו של המותג. מיתוג מחדש יכול להיעשות במספר דרכים: רענון של לוגו החברה, קמפיין חדש, פנייה לקהל לקוחות שונה, ועוד. כאשר הלוגו של המוצר מתחדש לרוב הוא ילווה בפרסום לכך בכדי למשוך תשומת לב תקשורתית. מכיוון שלו...להמשך הכתבה לחץ כאן
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|