טלמיטינג – פתרון חכם לעסק
טלמיטינג הנו פתרון חכם, במסגרתו נציגים מלומדים המתמחים הן בענף המכירות והן במקצועות השונים, ובין השאר – במקצוע בו עוסק העסק שלכם – ישוחחו עם מי שמעוניין לרכוש את השירות המקצועי או המוצר מטעמכם, ויכשירו את המכירה על אף שהיא לא בוצעה בפועל. אם נשווה זאת לתחום כמו כדורגל, למשל, ברור שמי שהבקיע שער מוזכר כבעל התהילה, אבל מאמנים ואנשי מקצוע שבאמת מבינים יזכרו גם יזכרו את מי שבישל את השער, כלומר מסר במצב נוח לאותו שחקן שהבקיע. אותו דבר כאן: חברת הטלמיטינג תבשל עבורכם מצבים למכירות. אתם תגיעו לפגישה עם הלקוח, ותראו איך ללא כל מאמץ מצדכם הוא יסכים לקנות את המוצר או השירות.
כיצד השירות עובד?
השאלה היא לא "כיצד השירות עובד" אלא מדוע רק בחברת הטלמיטינג מענה אנושי לעסקים שלפניכם הוא מצליח באופן גורף וחסר פרופורציות ביחס למתחרים. להלן התשובה: כאשר החברה בוחרת מי יטפל לכם בהכנה למכירה, היא מבצעת סינון משולש: ראשית כל, כפי שבודקים כל עובד שנכנס בשער, בודקת החברה את אמינותו ואת יכולתו לעמוד באתגרי העבודה הבסיסיים. לאחר מכן, העובד נצפה על ידי המומחים המקצועיים של החברה אשר קולטים מיד האם הוא מתאים לעבודה במכירה/הכנה למכירה או לא. במידה וזה עובד שמוכר, מזהים מנהלי השירות בחברה – מהם התחומים בהם העובד יכול לתת ייעוץ איכותי, לשביעות רצונם של רוב המנויים העוסקים בתחום. לדוגמה:
· נקלט עובד לאחר שנמצא אמין: הוא אינו בעל כושר מכירה. התוצאה: הוא לא בטלמיטינג.
· נקלט עובד לאחר שנמצא אמין: הוא נמצא כבעל כושר מכירה, ובעל נטיה להבנה במוצרי קוסמטיקה. התוצאה: העובד ישב רק על טלפונים מתחום הקוסמטיקה, ולא יעסוק – למשל במכירת מנויי ספורט.
היתרונות שבעבודה עם חברת הטלמיטינג
זו החברה היחידה בשוק אשר אין בה קליטת יועצי טלמיטינג באופן יחסי לנעשה בשורותיה, אלא רק קליטה איכותית של יועצים אשר הוכחו כאיכותיים ביחס לחברה הישראלית כולה. בנוסף, החברה אינה מתפשרת על יועצים בעלי אוריינטציה מכירתית. לצד הדרישות המכבידות, החברה עדיין מצליחה לגייס במהירות עובדי טלמיטינג שיענו בדיוק על צורכי המוצר שלך.
המסקנה: טלמיטינג – פתרון חכם לעסק. אל תפספס הזדמנות להגדיל בוודאות את הכנסותייך!
|