פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
טלמיטינג

טלמיטינג טל טשירה מכירת פגישה או קביעת פגישה באמצעות הטלפון הם המטרה של טלמיטינג. ממש כמו בתחומים אחרים גם בתחום טלמיטינג יש יעדים שצ

שלי
פורסם: 6/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טלמיטינג

 

טלמיטינג

טל טשירה

מכירת פגישה או קביעת פגישה באמצעות הטלפון הם המטרה של טלמיטינג. ממש כמו בתחומים אחרים גם בתחום טלמיטינג יש יעדים שצריך לעמוד בהם, יש פיקוח על תהליך העבודה. יש חברות המבצעות טלמיטינג בתוך החברה ועובדי טלמיטינג הם עובדי החברה. יש חברות הבוחרות לבצע טלמרקטינג באמצעות מיקור חוץ. מיקור חוץ של טלמיטינג, בדיוק כמו מיקור חוץ של טלמרקטינג, מתבצע עבור החברה באמצעות חברה חיצונית שעובדיה אינם עובדי החברה. היתרון של מיקור חוץ של טלמיטינג הוא שהעובדים בתחום מתמחים בתיאום פגישות ונבחרו באופן ספצציפי לעבודת טלמיטינג.

עובדי מיקור חוץ של טלמיטינג מקבלים הכשרה מתאימה ומדוייקת כדי להצליח בתחום טלמיטינג. ידע, תרגול ונסיון מביאים לאחוזי הצלחה טובים בקביעת פגישות באמצעות טלמיטינג. תסריטי שיחה מדוייקים וידע בטיפול בהתנגדויות לקוח מוסיפים לבטחון של עובד טלמיטינג ועם הבטחון משתפרים גם אחוזי ההצלחה. בניגוד לאיש מכירות שטח, תפקידו של איש טלמיטינג הוא לקבוע פגישה עבור איש המכירות. תפקידו של איש המכירות הוא להגיע ללקוח ולבצע את תהליך המכירה מול הלקוח עד לסגירה סופית של העסקה. שני התפקידים חשובים שכן ללא טלמיטינג יקשה על איש המכירות להגיע הלקוח ולבצע את המכירה.

אם איש המכירות צריך לבצע גם טלמיטינג הדבר גוזל ממנו זמן. לכאורה הוא יכול לנצל את זמן הנסיעה בין לקוח ללקוח כדי לבצע שיחת טלמיטינג. אבל שיטה זו אינה עקבית שכן לפעמים יש לו זמן ולפעמים אין לו זמן. כמו כן, הוא אינו יכול להתרכז בשיחת טלמיטינג כאשר הוא נוהג בכביש באותה מידה שיכול לעשות זאת עובד טלמיטינג שיושב במשרד ממוזג ועובד בצורה רגועה ושלווה. כל חברה עושה את השיקולים שלה אם לבצע טלמיטינג בתוך החברה או באמצעות מיקור חוץ. גם אנשים פרטיים שמוכרים שירות או מוצר צריכים לשקול מיקור חוץ פשוט מפני שאז טלמיטינג נעשה בצורה מקצועית ואפקטיבית