הפקת סרטי תדמית
הפקת סרטי תדמית
הפקת סרטי תדמית היא כלי שרבים העסקים ובעלי העסקים אשר משתמשים בו כדי ליצור לעצמם מוניטין, במיוחד בתוך עולם שבו אנחנו
אלעד
פורסם: 6/7/2010
מאמר זה שייך לקטגוריית
הפקת סרטי תדמית
הפקת סרטי תדמית
הפקת סרטי תדמית היא כלי שרבים העסקים ובעלי העסקים אשר משתמשים בו כדי ליצור לעצמם מוניטין, במיוחד בתוך עולם שבו אנחנו צריכים לבלוט מעל פני כל שאר המתחרים אשר מציעים, פחות או יותר, את אותם השירותים והמוצרים שאנחנו מציעים.
איך עסק טוב יכול לשרוד בעולם שבו ישנה תחרות כל כך רבה שבה אנשים מכל צבעי הקשת מציעים את אותם השירותים שאנחנו מציעים? רבים בעלי העסקים אשר אולי שאלו את עצמם את השאלה הזאת, וכדי לענות על השאלה הזאת בצורה מספיק טובה לעיתים אנחנו צריכים להגדיר מחדש את כל מה שאנחנו מאמינים בו- לגבי פרנסה, לגבי שירות ולגבי עצמנו.
הפקת סרטי תדמית עוזרת לנו להביע את הייחודיות שלנו מול המתחרים הרבים. באמצעות הפקת סרטי תדמית אנחנו יכולים להגיע אל ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים, זאת מתוך הכרה שיש לנו רק מספר בודד של דקות ליצור את המשיכה ולהפוך אותם מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות אמיתיים. המעבר בין לקוחות פוטנציאליים ללקוחות אמיתיים הוא מעבר שרבים מנסים לתפוס אותו- באמצעות פרסום ושיווק, באמצעות הפקת סרטי תדמית, באמצעות מתן שירות ומוצרים הכי טובים שניתן.
פרסום ושיווק הכרחיים לקיומו של העסק, לכן אנשים רבים עושים מאמצים בלתי נלאים ומשקיעים כספים רבים ביצירה של תדמית איכותית ומוניטין בלתי מעורער של מספקי השירותים הכי טובים (כמובן, כל עוד הם יכולים לעמוד מאחורי המילים שלהם).
הפקת סרטי תדמית עוזר לנו ליצור את המוניטין הרצוי לנו- מוניטין של חברה רצינית, אמינה, איכותית ויותר מהכל- חברה שיכולה לספק בדיוק את מה שהלקוח מעוניין בו, ובצורה איכותית, מהירה ובמחיר אטרקטיבי. השאלה היחידה היא- האם אנחנו יכולים לעמוד מאחורי סרטון התדמית הזה ובאמת לבצע את מה שאנחנו אומרים שאנחנו יכולים?