מיתוג
מיתוג
מיתוג הוא דרך להפוך את העסק, המוצרים שבעסק או בעלי העסק ליותר בעלי ערך מול קהל הלקוחות הפוטנציאלי. באמצעות מיתוג אנחנו יכולים ל
אלעד
פורסם: 6/7/2010
מאמר זה שייך לקטגוריית
מיתוג
מיתוג
מיתוג הוא דרך להפוך את העסק, המוצרים שבעסק או בעלי העסק ליותר בעלי ערך מול קהל הלקוחות הפוטנציאלי. באמצעות מיתוג אנחנו יכולים להגיע אל לב הקונים באמצעים שאינם כוללים הורדה משמעותית של מחירים המוצרים, זאת באמצעות הצעה של דברים בעלי ערך אחרים- איכות של מוצר, סטאטוס, הטבות אחרות כגון משיכה של בני המין השני או כל דבר אחר שהוא אמצעי של מיתוג.
מיתוג הוא למעשה אמצעי ליצור סטאטוס ומוניטין. באמצעות מיתוג אנחנו יכולים להעלות באופן משמעותי את הערך של החברה, המוצרים והשירותים שהיא מספקת, פשוט מהסיבה שהמוצרים האלה שווים יותר כלפי הלקוחות. כך, למשל, יעדיפו אנשים מסוימים ללבוש שמלות מעצבים על פני שמלות רגילות מכיוון שהערך המוסף הוא הבטחה של איכות תפירה, גימור ועיצוב ייחודיים. כמו-כן, מבטיחה שמלת מעצבים איכות, סטאטוס ויוקרה בפני אנשים אחרים ועבור האישה עצמה שלובשת את השמלה.
מיתוג הוא עולם בפני עצמו, ואינו כולל, כמו שבעבר היה נהוג לחשוב, רק את הסמל, הלוגו, הסיסמא ושאר מאפיינים שלמעשה מהווים את זהות המותג. מיתוג הוא תהליך שלם של יצירת מוניטין עבור קהל הצרכנים באשר הוא- באמצעות פרסום ושיווק, יחסי ציבור ושאר אמצעים מגוונים אחרים אשר בעזרתם אנחנו יכולים ליצור מותג מצליח או מותג שיביא לכישלון העסק.
מכיוון שמותג הוא אמצעי הכרחי ליצירת השם של העסק, רצוי לבחור בבעלי מקצוע מיומנים ומנוסים שיוכלו להגיע איתנו, יד ביד, אל עבר המטרה המבוקשת שלנו- יצירת מותג לעסק. באמצעות הידע והניסיון שבעלי המקצוע האלה צברו הם יכולים ליצור את התדמית הרצויה לנו- עסק רציני ואיכותי. עם זאת, חשוב לזכור שמותג הוא מוצלח רק כל עוד אנחנו מצליחים לעמוד מאחורי מה שאנחנו מבטיחים ובאמת לספק לצרכנים איכות ורצינות.