קריאייטיב
קריאייטיב
קריאייטיב הוא שם שמתאר את העבודה האמנותית מאחורי הפרסומות אשר אנחנו נחשפים אליהן מדי יום ביומו. קריאייטיב טוב הוא מה שמשפיע
אלעד
פורסם: 6/7/2010
מאמר זה שייך לקטגוריית
קריאייטיב
קריאייטיב
קריאייטיב הוא שם שמתאר את העבודה האמנותית מאחורי הפרסומות אשר אנחנו נחשפים אליהן מדי יום ביומו. קריאייטיב טוב הוא מה שמשפיע ומושך לקוחות חדשים אל בעלי העסקים והחברות, ולכן כל חברה שמכבדת את עצמה מעסיקה אנשי קריאייטיב.
קריאייטיב אינו מקצוע בפני עצמו. הוא שמתאר את האנשים שעומדים מאחורי האמנותיות שבפרסומות. קריאייטיב הוא למעשה שם שכולל בתוכו בעלי מקצוע כמו קופירייטר אשר אחראי על הפן המילולי של הפרסומת (או – התוכן השיווקי) והוא למעשה הדרך של האנשים להגיע אל הלקוחות באמצעות המילים, בין אם על ידי משחקי מילים שונים או כל אמצעי אחר שעומד לרשותם.
בנוסף לקופירייטר ישנו הארטדיירטור, שהוא למעשה יוצר את הקלעים- מה שנאמר בלי להגיד שום דבר, מה שנעשה בלי לעשות, והצורה הפאסיבית והשקטה להגיע אל ליבם של אנשים ולמשוך את תשומת הלב שלהם. בימינו פרסום ושיווק הוא אמצעי עבור כל בעל עסק וחברה להגיע אל לב האנשים ולמשוך אותם אליהם כדי שמחזור החיים של החברה ימשיך להתקיים והחברה תוכל לשגשג.
בכדי שהדבר יתבצע, צריך לעיתים להיות פרסום איכותי וטוב על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. אנשי מקצוע שיוצרים את היצירתיות, ממציאים את הגלגל ומגלים את האש מחדש- הם אנשי קריאייטיב. אנשי קריאייטיב תפקידם להגות דרכים חדשות לפנות אל אנשים- במיוחד בעולם שבו כבר התרגלנו להתעלם מרוב הפרסומות ברוב המצבים וברוב המקומות, כך שאנשי קריאייטיב צריכים לא רק למצוא מסר שיווקי איכותי אלא גם דרך להביע את המסר הזאת בצורה שתגיע אל האנשים.
כל חברה שרוצה לפרסם את עצמה צריכה להשתמש בשירותי קריאייטיב. בין אם היא שוכרת שירותים של אנשי קריאייטיב שיעבדו עבורה או שוכרת שירותים של חברה או בעלי מקצוע שמספקים שירות של קריאייטיב, קריאייטיב זה אמצעי הכרחי כדי ליצור את החשיפה הרצויה על מנת לשגשג בעולם התחרותי הזה.