שיווק בינלאומי של מוצרים הטרוגניים – קל יותר ממה שנראה תחילה.
מחקרים רבים נכתבו על הנושא של שיווק בינלאומי של מוצרים הטרוגניים ולכן יש לקחת את הנושא הזה של שיווק בינלאומי של מוצרים הטרוגניים ברצינות הראויה. לא כולם מודעים לנושא זה של שיווק בינלאומי של מוצרים הטרוגניים ולכן כתבה זו באה כדי ליידע את הגורמים הרלוונטיים בכדאיות של שיווק בינלאומי של מוצרים הטרוגניים. מוצרים הטרוגניים הם מוצרים מגוונים שלא דומים למוצרים קיימים אך עושים על אותם הצרכים. לדוגמא מוצר הומוגני הוא ניר טואלט אך מוצר הטרוגני מנגד לכך הוא ניר טואלט עם ריח מסוים ועיצוב מסוים ההופכים אותו לייחודי יותר. בשל ייחודיות זו קל יותר לבצע שיווק בינלאומי של מוצרים הטרוגניים משום שמוצרים אלה נראים ומתנהגים באופן שונה מהרגיל.
במידה והייתי רוצה לדעת יותר על נושא זה של שיווק בינלאומי של מוצרים הטרוגניים היכן אוכל לעשות זאת, האם נושא זה של שיווק בינלאומי של מוצרים הטרוגניים הוא באמת כה חשוב עבור קהל הצרכנים הבין לאומי?
לאחר הפתיח המעניין של שיווק בינלאומי של מוצרים הטרוגניים נעבור לשאלה במידה והייתי רוצה לדעת יותר על נושא זה של שיווק בינלאומי של מוצרים הטרוגניים היכן אוכל לעשות זאת, האם נושא זה של שיווק בינלאומי של מוצרים הטרוגניים הוא באמת כה חשוב עבור קהל הצרכנים הבין לאומי? התשובה לשאלה זו היא האינטרנט כמובן שמספק קרקע אין סופית לדליית מידע על נושא זה של צרכנות. גם הצרכנים הבין לאומיים נהנים כמובן ממוצרים הטרוגניים מכיוון שאלה מגוונים את המבחר הקיים והופכים את התחרות לעזה יותר. שיווק בינלאומי של מוצרים הטרוגניים הוא עולם שלם של אומנות השיווק ויש לקחת זאת בחשבון.