שיווק ופרסום באירופה המערבית- משימה קשה אך מניבה עד מאוד.
הנושא של שיווק ופרסום באירופה המערבית מוכר למשווקים רבים. שיווק ופרסום באירופה המערבית עשוי שלא להראות כעבודה הטובה ביותר בעולם אך למעשה הדברים אינם נכונים משום שנושא זה של שיווק ופרסום באירופה המערבית טומן בחובו הפתעות רבות. שיווק ופרסום באירופה המערבית יהיה מושא כתבתנו וזאת משום שאירופה כידוע התאחדה לאיחוד בודד וכאן עולה שאלת המיליון דולר (ויותר) של המשווקים- האם עלי לשווק באופן זהה לכל האיחוד האירופאי כמקשה אחת או שעלי לבצע שיווק ופרסום באירופה המערבית באופן פרטני לכל מדינה למרות קיומו של האיחוד? הרי אם כולם מתייחסים לאיחוד כאל כמה מדינות מקובצות יכול להיות שיהיה יעיל לא להוציא משאבי בידול רבים על כל ארץ ולפרסם אליה בנפרד? אכן שאלה קשה שהתשובה אליה כמו תמיד חלוקה. שיווק ופרסום באירופה המערבית יש לבצע אחרי תחקיר שוק המקיף שיצביע על התחומים החלשים והחזקים של כל מדינה בהקשר לפרסום ושיווק.
האם כל פרסומאי יכול לעשות שיווק ופרסום באירופה המערבית או האם דרושה מומחיות מיוחדת לעשיית שיווק ופרסום באירופה המערבית?
יודעים אנו יותר עתה על נושא זה של שיווק ופרסום באירופה המערבית, כעת נעבור לענות על השאלה האם כל פרסומאי יכול לעשות שיווק ופרסום באירופה המערבית או האם דרושה מומחיות מיוחדת לעשיית שיווק ופרסום באירופה המערבית? התשובה לשאלה זו שדרוש ניסיון רב על מנת לשווק לאיחוד האירופאי ולמדינות השונות הנמצאות בו בהצלחה ובשל כך ראוי שהעבודה תתבצע על ידי משרדי פרסום גדולים הפרסומים באיחוד. שיווק ופרסום באירופה המערבית הוא עניין גם שצריך להתבצע על ידי משרדי פרסום שלהם סניפים בארצות רבות ועל כן מכירים הם את השוק המקורי.