פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
שיווק ישיר

שיווק ישיר למטופלי לב – שאלת המוסריות של השיווק בבית החולים. הנושא של שיווק ישיר למטופלי לב הוא נושא שנוי במחלוקת עד מאוד. האם


עידן
פורסם: 6/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שיווק ישיר

 

 

שיווק ישיר למטופלי לב – שאלת המוסריות של השיווק בבית החולים.

הנושא של שיווק ישיר למטופלי לב  הוא נושא שנוי במחלוקת עד מאוד. האם לשווק לאנשים לאחר שעברו ניתוח קשה? שיווק ישיר למטופלי לב  בשל כך טומן בחובו מחלוקות רבות ולכן נעסוק בו בכתבה זו. המחלוקת הינו- שיווק ישיר למטופלי לב , האם ראוי לשווק להם מוצרים המתאימים להם? מצד אחד בוודאי. הרי אנו מספקים שירות למטופלי הלב ומוכרים להם מוצרים שבהכרח יקלו את הסבל שלהם אך זוהי תשובה שישנה הרגשה שטובלת במימי התמימות וזאת משום שעדיין, אדם הנמצא לאחר ניתוח לב הוא חלש ופגיע וניצול. אנשי מכירות מיומנים יוכלו למכור לו בקלות מוצרים שבזמנים אחרים הוא לא היה רוכש כלל וכלל ובשל כך ישנה התנגדות בין הערכים השונים כשגם הקפיטליזם נכנס לעניינים כמשתנה מתווך.

אני בעל עסק וברשותי יש מוצר ייחודי האם עלי לבצע שיווק ישיר למטופלי לב  או שעלי לדחות את שיווק ישיר למטופלי לב  לאחר שהמטופל מבריא מעט ויוצא משערי בית חולים?

לאחר שהצגנו בהצלחה את הנושא של שיווק ישיר למטופלי לב  נותר כעת לעבור לשאלה הראשונה אני בעל עסק וברשותי יש מוצר ייחודי האם עלי לבצע שיווק ישיר למטופלי לב  או שעלי לדחות את שיווק ישיר למטופלי לב  לאחר שהמטופל מבריא מעט ויוצא משערי בית חולים? התשובה לשאלה זו היא בחירה אישית של בעל העסק. יש לזכור שיהיו בעלי עסקים אחרים שלא יהססו לנצל את ההזדמנות ולכן באמת ההכרעה בעניין זה מגיעה לנקודה המוסרית. שיווק ישיר למטופלי לב יצריך גם כניסה לשערי בית החולים וזאת ניתן לעשות על ידי הסכם עם בית החולים או שיטות אחרות שלא ראוי להרחיב עליהן.