מיתוג מחדש
מיתוג מחדש
עולם העסקים של היום הוא עולם דינמי, המורכב משחקנים רבים בעלי תפקידי מפתח. מותג מסוים יכול להיות בשיאו יום אחד וביום אחר במקום
נועה
פורסם: 6/8/2010
מאמר זה שייך לקטגוריית
מיתוג מחדש
מיתוג מחדש
עולם העסקים של היום הוא עולם דינמי, המורכב משחקנים רבים בעלי תפקידי מפתח. מותג מסוים יכול להיות בשיאו יום אחד וביום אחר במקום הרבה פחות טוב. על מנת לשמר כוחו של מותג ואת הרלוונטיות שלו יש לבצע לעיתים מיתוג מחדש.
מיתוג מחדש הוא צעד הננקט כאשר יש לרענן מותג קיים או להוציא אותו ממשבר כלשהו. מיתוג מחדש הוא צעד חשוב כאשר יש להתמודד עם שוק תחרותי, בו מוצרים דומים פונים לקהל זהה. המטרה העיקרית היא למשוך תשומת לב למוצר באמצעות מיתוג מחדש ולהביא לעלייה במכירות.
מיתוג מחדש הוא מכלול של פעולות שיווק ופרסום אשר נרתמות לשיפור פניו של המותג. מיתוג מחדש יכול להיעשות במספר דרכים: רענון של לוגו החברה, קמפיין חדש, פנייה לקהל לקוחות שונה, ועוד. כאשר הלוגו של המוצר מתחדש לרוב הוא ילווה בפרסום לכך בכדי למשוך תשומת לב תקשורתית. מכיוון שלוגו המוצר מבטא בתוכו ערכים והשקפות מיתוג מחדש שלו חשוב במיוחד למיצובו של המוצר.
מיתוג מחדש יעשה באמצעות שאילת שאלות בנוגע לקהל היעד של המוצר, ערכיו ומטרותיו. ערכיו ומטרותיו של המוצר צריכים להיבחן שוב ושבו לאור תחרות מצד חברות אחרות. על המשווקים והמפרסמים לשאוף לכך שמוצר אשר נעשה לו מיתוג מחדש יהיה רלוונטי, גם אם הפוקוס על קהל היעד משתנה. במילים אחרות, החשיבות של מיתוג מחדש עבור מוצר הוא בשמירה על הבידול של המוצר והתבלטותו בין המתחרים הקיימים בשוק.
מיתוג מחדש הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לשמר את כוחו של מוצר כלשהו, בין אם הוא במשבר או שעליו להתמודד עם מתחרים בשוק הדינמי של ימינו. בדרך זו יישמר ייחודו ובידולו של המוצר, הוא יאריך חיים וימשיך להצליח כלכלית.