פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
באנר

באנר באנר הוא מודעת פרסום המופיעה באתרים באינטרנט. באנר בדרך כלל יציע מוצר או שירות והמטרה הראשית שלו היא לגרום לפעולה: להעביר את הגולש

שלי
פורסם: 7/8/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית באנר

 

באנר

באנר הוא מודעת פרסום המופיעה באתרים באינטרנט. באנר בדרך כלל יציע מוצר או שירות והמטרה הראשית שלו היא לגרום לפעולה: להעביר את הגולש לאתר החברה המפרסמת, לקבל פרטים של הגולש וכדומה. באנר יכול להיות תמונה בלבד או שילוב של תמונה, קול, אנימציה, וידאו וכיו"ב.  המילה באנר היא דגל באנגלית, ובשל צורתו המלבנית המזכירה דגל הנושא סימן או מסר קיבל הבאנר את שמו. כבר בימי הביניים היו באנרים, כלומר דגלים ועליהם סימן כלשהו כמו למשל סימן הטירה או האביר. סימן מסוג זה היום נקרא לוגו.. והשימוש שנעשה בבאנר הוא למטרות פרסום באינטרנט כפי שציינו קודם לכן.

באנר יכול להיות אופקי או אנכי. יש סוג של באנר שנע עם הגולש כשהוא גולל את העמוד כלפי מעלה ומטה זאת במטרה שהגולש יהיה חשוף לבאנר בכל זמן הגלישה בעמוד בו נמצא הבאנר.  באנר דינמי, כזה שמשולבים בו אנימציה וידאו וקול ימשוך את תשומת הלב בצורה מהירה יותר. יש לכך גם חסרונות. במקום העבודה למשל, כאשר באנר הוא באנר עם קול ופתאום נשמע קול חזק עם המסר הפרסומי שנמצא בבאנר, יכולה להיווצר סיטואציה לא נעימה במקום העבודה.

שילוב של באנר באתר או בעמוד מסויים באתר דורש מיומנות. בדרך כלל משלבים באנר באתרים פופולאריים אבל כאלה שגם יתאימו לקהל היעד. מה האינטרס של אתר לשים בו באנר? אינטרס כלכלי כמובן. על כל גולש שמקליק על באנר שנמצא באתר שלך אתה מרוויח כסף. כך מרוויח גם מפרסם הבאנר וגם אתה